crew.cz | aktuality

Komentáře k Metabaroni přišli, viděli a zvítězili


Pavlovský     17:01:51 17.1.2015

Jen abych upřesnil, distribuce sice bere nějakých těch 45-50 procent, ale z toho jim obvykle zbude tak 8-12 procent. Ostatní jde knihkupcům. A jakožto vydavatel, distributor i knihkupec v jedné osobě celkem vím, že (až na výjimky) má každý ten subjekt dost práce s tím, aby se uživil. Kamenné obchody musí na rozdíl od internetových prodejen platit zaměstnance, prostory, elektřinu, teplo a tisíce dalších věcí. Plus samozřejmě, z té částky taky ještě dávají často zákazníkům slevy.

A co se týče toho tvrzení "náhodný zákazník - hloupý zákazník", tak to je fakt ptákovina. Pokud má být titul úspěšný a nedělaný jen pro úzký okruh 500 fandů (který se navíc bude s každý dalším dílem zmenšovat), musí se stále přibírat a objevovat noví čtenáři. Jinak člověk fakt uvízne na místě a zasmrádne. Takže se snažíme, aby naše tituly byly po knihkupectví vidět a přitahovali nové čtenáře. Nejsme klub, který by vyhlásil, že už nikoho dalšího nepřijímá.

Litoš     16:01:32 17.1.2015

mondo34: k te prvni vete - na prodany kus ano, na objem zdaleka zdaleka zdaleka ne. A o tom to je.

UKK jde samozrejme tez pres distribuce, byt jine. Ze tam holej trafikanty je jina vec, ale jde to pres MediaPrint Kappa, ktery bude mit ne 50 %, ale takovych 40 % dost pravdepodobne.

Litoš     16:01:47 17.1.2015

No nevim, mne to prijde trosku jako v Tescu. Nejdriv zbozi zdrazej, aby pak mohli vzapeti vyrukovat s dabelskou slevou 40 %, ktera neni o moc nizsi nez cena puvodni. Duvody muzou byt ruzne, ale cena CC knizky je typicky vyssi nez srovnatelny titul nekoho jineho. Nemuze to treba byt tim distribucnim modelem?

Prodeje pres distribuce jsou zcela dominantni. Nijak me ta pulka ceny, co u nich skonci, netesi, ale bez jejich prodeju tu nebude vychazet nic nebo vyrazne draz ci crowfundingem. Hodne titulu se uz ted tiskne v poctech na hranici, pod niz zacnou naklady na 1 kus letet neumerne nahoru.

Seeker666: nase zbozi dostavaji za tech cca 50 % distribuce. Na nich pak je logistika a dodani jednotlivym prodejcum. Prodejci s dobrymi obraty se na hodne slusne procento urcite mohou dostat. Kdyz svuj napad zrealizujete, budeme jen radi.

K nasemu shopu: zaprve jsme teprve na zacatku, nektere zajimave moznosti uz tam sice mame (treba zasilani zdarma u magazinu CREW, vsech mang krom CF, Barta, startovaci slevy a dalsi), ale chceme prinaset dalsi. Zadruhe si nepripadame uplne mimo, treba BB/art ma podobny distribucni model a slevy jsou takrka totozne, akci a specialit mame vic. Zatreti a zcela uprimne, na plosnou a neomezenou 50 % slevu se fakt necitime, bez distribucek neumime momentalne prezit pri zachovani ceny knizek pred slevou.

warsong     16:01:10 17.1.2015

Mmmm mm, pánové, tohle je takové mrmlání… V této diskusi bych spíš očekával pochvalné ovace a salvy nadšených výkřiků než připomínky technického typu, kde a jak knihu koupit. Osobně se cítím šťastný, že jsem se dožil toho, držet tuhle nádheru v rukách a ne v podivných cizokrajných jazycích, ale pěkně kur.. po našem. Je mě úplně jedno, kolik za tohle dílo zaplatím a to nejsem žádnej boháč. Takže za všechny, kteří možná nejsou zvyklí tolik projevovat pozitivní emoce nebo na to možná kvůli silnému zážitky pří čtení tohoto krásného komiksu zapomněli – DÍKY KRVI!!! TOHLE BYLA NÁDHERA!!! A držím pěsti dál!! (P.S.: Myslím, že kdyby takovýchto krásných věcí bylo víc, svět by byl lepším místem;))))

mondo34     16:01:34 17.1.2015

Největší zisk máte od zákazníků kteří si koupí komiksy na vašich stránkách a dát vašim věrným fandům, těm co tady píší a kupují většinu knih co vydáte, tak jí raději dáte překupníkům. Slova jako náhodný kupující, by jste neměly v dnešní době už používat, spíš bych uváděl hloupý kupující který si koupil komiks z cenou na obálce. Dáte své knihy například do knižní sítě Dobrovs.. tam je dáte do komise a čekáte pak na peníze a stěžujete si že se moc neprodávají po vánocích dají slevu 30 procent, tam je pak nakupujících. V dnešní době už by jste měli pochopit že nástupem UKK na náš trh se situace změnila, já osobně jsem rád za tento projekt že přišlo něco co se nabouralo zavedený systém vydavatel, překupník z velkým ziskem. V tomto případě je to vydavatel trafika, překupník z malým ziskem.

Fry     15:01:29 17.1.2015

A nějak vám blbne post příspěvků :/

Fry     15:01:05 17.1.2015

Souhlas s kolegy pode-mnou, co nejvíce zákazníka naláká koupit to v tom nebo onom eshopu jsou dva faktory: 1) dobrá cena (nejlépe tak 20%-30% pod cenou a za 2) je to poštovné zdarma (třeba od nějaké částky...) - udám rovnou i příklad, třeba jak onehdy jste měli slevu na "Výpravu za ptákem času", cenu jste sice stáhli, ale když k tomu přidám těch 80Kč za poštovné, tak mi to vyjde lépe i třeba s malinko vyšší cenou někde jinde. Navíc to nemám na seznamu "must have", rád bych to vlastnil, ale vzhledem k okolnostem jsem si to tedy nakonec nekoupil, s tím, že někdy v daleké budoucnosti, jestli to budu chtít, dostanu to skoro za stejnou cenu někde jinde.

Fry     15:01:02 17.1.2015

Souhlas s kolegy pode-mnou, co nejvíce zákazníka naláká koupit to v tom nebo onom eshopu jsou dva faktory: 1) dobrá cena (nejlépe tak 20%-30% pod cenou a za 2) je to poštovné zdarma (třeba od nějaké částky...) - udám rovnou i příklad, třeba jak onehdy jste měli slevu na "Výpravu za ptákem času", cenu jste sice stáhli, ale když k tomu přidám těch 80Kč za poštovné, tak mi to vyjde lépe i třeba s malinko vyšší cenou někde jinde. Navíc to nemám na seznamu "must have", rád bych to vlastnil, ale vzhledem k okolnostem jsem si to tedy nakonec nekoupil, s tím, že někdy v daleké budoucnosti, jestli to budu chtít, dostanu to skoro za stejnou cenu někde jinde.

Fry     15:01:56 17.1.2015

Souhlas s kolegy pode-mnou, co nejvíce zákazníka naláká koupit to v tom nebo onom eshopu jsou dva faktory: 1) dobrá cena (nejlépe tak 20%-30% pod cenou a za 2) je to poštovné zdarma (třeba od nějaké částky...) - udám rovnou i příklad, třeba jak onehdy jste měli slevu na "Výpravu za ptákem času", cenu jste sice stáhli, ale když k tomu přidám těch 80Kč za poštovné, tak mi to vyjde lépe i třeba s malinko vyšší cenou někde jinde. Navíc to nemám na seznamu "must have", rád bych to vlastnil, ale vzhledem k okolnostem jsem si to tedy nakonec nekoupil, s tím, že někdy v daleké budoucnosti, jestli to budu chtít, dostanu to skoro za stejnou cenu někde jinde.

MB     15:01:49 17.1.2015

Obávám se, že Seeker má pravdu. Přijde mi to jako problém všeobecně u knih i komiksů, kdy naši vydavatelé odmítají dávat nějaké markantnější slevy a je spousta knihkupectví, kde nakoupím tituly levněji. Pokud koupím titul jinde levněji než u vydavatele, je s vydavatelem prostě něco hodně špatně. Rozčiluji se nad tím už hodně dlouho a obecně mě čeští vydavatelé svou nenažraností poměrně znechucují.
Podobná situace je ale i v zahraničí a nejen u knih, ale i například u počítačových her. Vydavatelé čehokoliv jako by byli prostě nejvíce nenažraní a chtěli zákazníka nejvíce vysát. Z ekonomického hlediska je to nepochopitelné, když si člověk uvědomí, že vydavatel bude mít z čehokoliv vždy více peněz, když to prodá sám, než když se to prodá v klasické prodejní síti, i když to sám prodá levněji.
Na rovinu se sluší podotknout, že Crew je na tom v našich vodách relativně slušně, většina našich vydavatelů nabízí tak maximálně zoufalých 10%. Pořád jsou ale knihkupectví, která to mají levněji než Crew. V tomhle si myslím, že to mají CC zařízené skvěle, jejich tituly obvykle nikde jinde levněji nekoupím.
Poznámka o nekvalitních službách je zoufalý výkřik do prázdna. Aniž bych jmenoval, nejméně kvalitní služby měli vždy ti, kteří jsou "drazí", aspoň dle zkušeností mých a známých. Ve všech knihkupectvích s velkými slevami na vše, kde jsem kdy nakupoval, měli vždy služby naprosto ukázkové. Prostě to bude individuální obchod od obchodu, bez ohledu na ceny.
Obecně bych řekl, že jde buď o totální ignorantství všech vydavatelství, nebo se vydavatelé bojí prodávat levněji než obchody, aby jim obchody tituly stále braly, což je stálá mantra u prodeje počítačových her. Samého mě to mrzí, protože bych nejraději vše kupoval přímo od vydavatele, ale proč bych to dělal, když to mají jiné obchody levněji.

celkem bylo k tomuto článku vloženo 75 vzkazů



Vložit nový komentář





Antispamová otázka


* povinné položky


Infomail

Chcete-li od nás dostávat informační newsletter, vyplňte zde svou mailovou adresu


Potvrzením (stiskem tlačítka OK) souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů dle nových podmínek GDPR platných od 25. 5. 2018.

Kompletní znění podmínek






Aktuality

Ohlašování na červenec

quetzalogg [20:04:32 23.4.2024]


Chystá se - Joker: Svět

ČeskýDeadpool [18:04:59 15.4.2024]
SomeOne:pak jsem si toho všiml


ňouma [16:03:08 30.3.2024]
Fort: Když sou Oskaři tak by se spíš chytil film co je pro diváky co na Oskary kašlou. Nejlepší něco pro děti. Pro R film je to blbý. Hlavně pro R film co je herečka v hlavní roli zrovna nominovaná na Oskara, takže její ....


Máme nový katalog!

Pavlovský [20:04:58 9.4.2024]
Killing Joke: Zatím je to pořád plánované na květen.


KillingJoke [10:04:22 9.4.2024]
Moc se těším na Blacksada!!! Ale jen takový dotaz k Šógunovu popravčímu... V katalogu ho máte na květen, ale na FB ani v připravovaných o něm není ani zmínka a to už tam pár dní sázíte i komiksy na červen. Došlo ještě k ....


Auditorium

Pavlovský [19:04:12 22.4.2024]
Trip: Tady se fakt otočila situace téměř o 180 stupňů. Občas k tomu dochází, že vydavatel má nějaké podmínky... a pak si to buď rozmyslí, nebo se změní lidi ve vedení. Tady byly původní podmínky nejen udržení Mortadela a....


Trip [09:04:00 22.4.2024]
Oplatí sa vôbec pýtať na neohlásené tituly? Napr. sa tu kedysi spomenul CLever a Smart, ktorých neplánujú, lebo by sa komiks musel volať "Mortadelo a Filemon" a to by nikto nepoznal a teda nekupoval.. Teraz to ....


SomeOne [20:04:42 21.4.2024]
TonyT: 8. 6., už to potvrzovali v nějaké ohlašovačce tuším...


TonyT [16:04:24 21.4.2024]
Zdravím, otázka nevím jestli se už řešila, kolikátého bude Crwecon ? Cross club to v programu ještě nemá.


ČeskýDeadpool [07:04:50 21.4.2024]
Mam otázky jak skončí Naruto budete pak dělat Boruta?Jak skončí Venom a Avengers budou i další nové série?


Modrá CREW

xflori01 [21:41 02.12.2023]
Za Zabijáka v dalších číslech jsem rád, ale trošku mně mrzí, že není v dalším díle nějaký navrátivší. Už se dost těším na poslední číslo Orbitalu.


Pavlovský [11:06 04.04.2023]
lamahe: Díky za tip! Už jsme se k tomu dostali a vypadá to zajímavě. Píšeme si to do seznamu věcí, o kterých se dá uvažovat... ale teď máme soupisku MC už dost plnou. Tak uvidíme.


lamahe [00:02 03.11.2022]
Čo tak The Transporter od dua Roulot / Armand? Vydáva Le Lombard. Asi jediná kontra je, že to ešte nie je dokončené. Ale vyzerá to skvelo a rozsah v dvoj-knihách (obvyklých pre Modrú crew) by tiež sedel.




Andyx [17:04:53 25.4.2024]
Prodám - limitovanou edici - Měsíční stín. Zabalená v originální nerozbalené krabici od Comicscentra.


Radka [16:04:13 25.4.2024]
Prodám kompletní soubor DC komiks 100 knih. Knihy jsou nové, ještě zabalené v ochranné slídě. Cena 10000 Kč
Prosím pište na r.galcikova@email.cz


Placa79 [05:04:09 25.4.2024]
Prodám:
Prašina: Křídový panáček #1 brož. (50Kč)
Prašina: Křídový panáček #2 brož. (50Kč)
Parchanti z Jihu #1-4 váz. (950Kč za všechny díly)

Vše jako nové (maximálně jednou čteno).
Fotografie nabízených komiksů jsou zde:
https://photos.app.goo.gl/C4V8LmXXMn4K7mqq9
Osobní předání v Praze nebo zašlu Zásilkovnou/Balíkovnou.




Batman 1: jejich temné plány 1 (Fantasy a Sci-fi svět)
Batman: V žáru smrti (All 4 Fun)
Lazarus 3: Konkláve (Iron Comics)



Crwecon 2023
Crwecon 2019
Crwecon speciál
Crwecon 2018
Crwecon 2017
Crwecon 2016
Crwecon 2015
Crwecon 2014
Crwecon 2013
Crwecon 2012
Crwecon 2011
Crwecon 2010
Crwecon 2009
Crwecon 2008
Crwecon 2007 Komiksové trailery
Comic-Con - reportáž