crew.cz | auditorium
Katalog komiksů CREW 2019 (Bude k dispozici v květnu 2019)

Auditorium


Kde to žije

Modrá CREW

image
Charvos   20:11 15.02.2019 

@lamahe: myslim orbital, prvni cast byla docela dobra, ale ta druha byla hruzna a jeste ted se trepu strachem pri pomylseni, ze by chtel nekdo pokracovani :)

image
lamahe   09:39 15.02.2019 

@ Charvos - aký horor máš na mysli? Pokiaľ viem, ani v strších MC nebol horor. Teda žánrový :)

image
Sirius.svk   11:45 14.02.2019 

Škoda, je síce pravda že aj Jednorožec aj Legion ma zaujali ale Legion by mal ešte šancu je to škoda že Jednorožec vypadne. Ale utešujem sa aspoň tým že kým to tu reálne víjde tak sa snáď objaví anglická verzia. Prípadne sa dovtedy zdokonalím vo FR tak že si to prečítam aj po francúzky.

Tokijský ghúl 14

image
brum brum    15:53 19.02. 2019 image

Ta holka (nebo kluk, u mangy jeden nikdy neví) na obálce vypadá jako odbarvená Lucie Ferstová.

Můj první komiks: Spider-Manova dobrodružství

image
Lenny    10:29 19.02. 2019 

Vidíš, autora jsem nekontroloval. Tak to vypadá na novější řadu, super.

image
Feroš    06:24 19.02. 2019 

Lenny:Si myslím,že ne.
Na tomle dělal(nevim jestli to všechno psal nebo to jen dal dohromady) Paul Tobin a na těch od egmontu nedělal nic.

image
Lenny    23:37 18.02. 2019 image

Jo, 3 + pár příběhů v ročenkách

Batman/Želvy nindža 2

image
Fry    14:00 19.02. 2019 image

V každém případě v nadcházejících měsících začne DC vydávat už třetí pokračování tohoto crossoveru :)

Auditorium

strana 1 z 1763    1 2 3 4 5 6 7 8 9 1763 > >>
image
Fimi     17:59 19.02. 2019

Pavlovský děkuju takovou odpověď jsem očekával...

2x Brum to je fakt dlouhé, více méně souhlasím

image
Fefty     17:50 19.02. 2019

A ještě mi to nedá malou poznámku ke strategii CC s edicí na přání - jednak to zas tak často nedělají (týkalo se to de facto tří sérií, naprostou většinu věcí vydávají normálně) a jednak z pohledu člověka, který o tu sérii stojí, uvítám raději tento "zbabělý" postup, který chápu jako vstřícné gesto vůči čtenářům, co si to začali kupovat, než prosté "zaříznutí". Samozřejmě, že ideální je to tak, jak to dělá Crew, tj. vydává dál sama o sobě a čeká, až se to časem zaplatí. To je ke čtenářům samozřejmě nejvelkorysejší a mají za to můj hluboký respekt. Ale nežijeme v ideálním světě - a pokud mám volit mezi hlasováním a nekompromisním ukončením, pak jsem pro hlasování. PS: Obecně CC nijak zvlášť rád nemám ...

image
Fefty     17:42 19.02. 2019

a to "dovídat" místo "dovydat" mi udělal automatická oprava ;-)

image
Fefty     17:40 19.02. 2019

Jako levicový intelektuál se správně zastáváš velkého nakladatelství BBArt, které když to nevynáší, tak to utne, oproti malému CC, které dělají tři lidi v jedné místnosti a snaží se věc dovídat třeba i za cenu opovrhované "edice na přání" (když se BBArtu na FB psali, jestli by něco takového nezkusili taky, dlouho jim to nestálo za odpověď a pak asi po roce napsali "NE"). A jako správný levicový intelektuál taky obratně handluješ čísly, když tvrdíš, že "jinak by toho BBArt vydal pětkrát míň, tedy tolik co CC" - faktem je, že BBArt loni vydal 25 komiksů (z čehož plná polovina byl Rebirth, kde jim s propagací apod. pomáhá Crew), zatímco "pětkrát méně CC" jich vydalo 22, z toho několik obrovských knih s velkým rozsahem. Jak jsem psal, Crew respektuju, BBArt ne - čímž tuhle debatu končím ;-))

image
ňouma     17:38 19.02. 2019

Já mám rád Crew i BBart. A oba chápu. Crew sou perfektní. Jsou jako draví ptáci. Vydávají hodně komiksů a taky se tady s náma baví. Pro mně je mistr Pavlovský už jako kamarád a možná že pro ty ostatní taky. Moc mu přeju úspěch a i když se ve všem neshodneme, tak ho mám rád a respektuju ho. BBart vydává romány, komiks má trochu jako vedlejšák. Neumím si představit že bych se bavil s nějakým majitelem BBartu jako to dělám tady, no ale já se vůbec takhle na webu moc nebavím. Ale mám rád jaký věci BBart vydává. Na druhou stranu souhlasím že si to trochu i kazí sami. Vydají pecku, a pak čekají jestli má úspěch, má úspěch, tak vydají další díl, jenomže za rok nebo rok a půl po prvním dílu. A to už to tolik pecka není. Ale má to zase úspěch, tak za další rok vydají další. A tím ztrácejí zákazníky. Železo se má kout dokud je žhavý, jako to dělá Crew. Když by ukázali že to myslí vážně s komiksy, bylo by to perfektní. Když by řekli že každej rok vydají dva díly New52 Harley a dva díly New52 SO a budou to dělat do doby než to vydají všechno, tak to by bylo pro mě něco perfektního a věděl bych, že jim můžu věřit. Doufám to udělají, když příští rok bude v kinech BoP. A těch dílů není už tolik. Ale zase chápu, že když něco vydají a neprodá se to, tak budou mít ztrátu. Takže je to těžký. Nejsem vydavatel a ani tomu nerozumím. A ani to neovlivním. Tak můžu dělat jenom to, že se budu snažit chápat že to dělají jak můžou a jak jim to přijde nejlepší a hodně kupovat jejich komiksy. A taky komiksy od Crwe.

image
Pavlovský     17:37 19.02. 2019 image

CC přišlo se skutečně dobrým nápadem - a to tím, že přesouvá odpovědnost na čtenáře. Pokud si komiks nepředplatí, čili o ně není zájem, nevyjde. Je to v podstatě jako u jiných vydavatelů, ale jak je to vidět, tak krach nějaké série čtenáři nedávají za vinu vydavateli, ale sobě. Ve chvíli, kdyby to řekl jiný vydavatel, lidé si řeknou "no, to určitě". Je to dobrý postup, bohužel máme obchodní strategii postavenou trochu jinak. A fakt nechceme u každého dílu Mýtů hlasovat o tom, jestli vyjde další kniha.

image
brum brum     17:14 19.02. 2019 image

Fimi, vybral sis u jednoho vydavatele to, co se prodává dobře a dovydá se to, nebo to tak vypadá, a u druhého to, co se nedovydá, to bysme taky mohli obrátit a zaměřit se na těch pár, které CC zrovna nevyšly a poměřovat to s komiksy, které mají u BB artu 2. nebo 3. vydání.
Pár proto, že toho CC až tolik nevydá jako BB art, takže je jasné, že v absolutních číslech z tohoto poměřování vyjde vždy hůř BB art.

Zrovna Baltimore brát jako nemainstreamovou věc při základně fanouškou M. Mignoly a hellboyovského světa u nás není úplně na místě, u nás, a pro vydávání u nás je třeba brát v potaz to, co je mainstreamem u nás, a tohle mainstream je.
Je ale fuk, zda někdo vydává mainstream, nebo nikoliv, mainstream nezaručuje prodeje a nemainstream není risk. Jak je vidět z prodejů třeba Supermana, JLA, tak je to spíš argument proti tomu, co jsi napsal, protože u nás neplatí, že se bude mainstream prodávat, kdežto nemainstream nikoliv, tohle v tom vůbec nehraje roli a psal to sem už Jirka Pavlovský, že český komiksový konzument je specifický. Kromě toho že je ochutnávačem, ne J. P., ale český komiksový konzument, tak se chová jinak než lidi v Polksu, v Německu atd.

Ale ty to trochu obracíš v konfrontaci BB artu s CC, nebo vydavatel proti vydavateli, ale já o tomhle vůbec nepsal, nebylo to poměřování toho, jak to kdo dělá, kdo to dělá lépe, hůře, jenom píšu, že není fér si stěžovat na to, že u nás něco nevyjde, jenom u Crwe nebo u BB artu, když jsou tu i jiní vydavatelé, kteří mohou cokoliv z toho, co my chceme, vydat také, ale nevydají to, a zasloužili by tedy stejné opovržení jaké se někdy dostává Crwi. Třeba psát k CC, když je zmiňuješ, že oni si zase vydávají toho svého Mignolu, Myší hlídku, dělají si další vydání už úspěšných titulů, u kterých nemůžou šlápnout vedle, ale na něco, na co tu máš zálusk ty, já a další, co sem chodíme, vydat nechtějí.

Stejně tak není fér stěžovat si na nedovydání toho či onoho u BB artu, když to může dovydat někdo jiný, a není to fér taky proto, že se BB art často pouštěl do toho, u čeho se už dalo předpokládat, že se moc prodávat nebude, takže je to někdy spíš chválihodný počin, že se do vydání toho něčeho vůbec pustí a udělají aspoň něco. Že nemají čuch na to, co se bude prodávat, a u CC mají? No to je možné. Ale taky je možné, že vydávají i něco bez ohledu na to, co jim říká intuice a kdyby se řídili intuicí a čuchem, tak vydají pětinu toho, co normálně vydají, tedy přibližně tolik, co vydává CC. Cokoliv vydané navíc je přece plus, možnost koupit i nekoupit je tu stejná, při nevydání by ale možnost nebyla žádná.

Pokud jde o nedovydávání obecně, tak BB art tady razí úplně stejnou filozofii jako CC, když se to neprodává, tak se to nebude vydávat, tedy až na to, že někdy vydá druhý i třetí díl, takže se vydá ještě něco navíc. To už padlo ze strany CC několikrát, že když se bude kupovat, bude se vydávat. A že se většina sérií CC prodává je fajn, ale není vinou BB artu, že se ty kupy mainstreamu a superhrdinů neprodávají. Když to lidi nechtějí, tak to nechtějí, s tím se nic nenadělá. U CC ty série mají úspěch, tak v tom pokračují. To je dobře. Ale kdyby sáhli po něčem, co se prodávat nebude, tak se zachovají stejně jako BB art.

Čekání u BB artu. To neobhajuju, bylo by lepší, kdyby to vydávali hned. Ale zase, stěžujete si na to, že se Grandvile u CC táhl taky jako kemr a druhý díl vydali až ve chvíli, kdy v zahraničí byla série dokončená? Nevybrali jste si jednu dvě tři série z těc všech, kde se to táhlo, ale obecně se dá říct, že BB art zas takové prodlevy nemá? Já myslím, že se to říct dá.

Crew i BB vydávají nejvíc u nás, jednoznačně nejvíc, to jsou násobky oproti ostatním (teď beru ty vydavatele hlavně pro dospělé, ne Čtyřlístek, Egmont apod.), tak je jasné, že těch nedovydaných sérií bude víc, že třeba udělají i víc zmršených komisků, překladem apod. (i když snad nikdy nic takového neudělali). A pak to odnesou kritikou, protože ten, kdo nic nedělá, nic nezkazí a ten, co toho dělá méně než dva zmínění, toho zkazí samozřejmě méně.

Vůbec nehaním CC nebo ostatní, nepíšu tu, že Crew nebo BB jsou nejlepší a zbytek póvl, ale často je kritika těhle dvou nakladatelství fakt nefér, důvody jsem napsal, a taky je nefér chtít po nich něco, co se nechce po těch ostatních a tím důvodem proč to lidi po nich chtějí je to, že oni jsou ti velcí, nejaktivnější, tak se bere automaticky, že by mohli to či ono vydat oni.

K edičáku - BB art na rozdíl od Crwe, CC a těch dalších je knižní nakladatelství, které taky vydává komiksy, takže toho mají víc a asi není žádná sranda naplánovat krásně dopředu vše, co další rok vydají. Ale jsme zase u toho, že to, co je normál u těch, co vydají dejme tomu třicet komiksů ročně (CC a další) by mělo mít normálem u těch, co toho vydají pětkrát tolik. U Crwe to sice normální je, ale tam je to normální taky proto, že je to Crew a dělají edičák, katalog komisků, sem chodí odpovídat, dělají Komiksář a kupu dalších věcí, které by dělat nemuseli, a stalo se to standardem, ale standard to tak úplně není. A pak jsou zase biti u BB, protože nejsou jako Crew, která je prostě jinde než všichni ostatní a nejsou jako ti ostatní, kteří ale vydávají dva až tři komiksy za měsíc a ten edičák se dělá asi snadněji než BB artu, kteří vydávají vedle komiksů ještě knížky.

Prostě tu je dvojí metr a kdyby náhodou nebyl, tak to stejně budu psát, protože jsem levicový intelektuál a jsem na straně těch slabších, utiskovaných, bitých. Ale bohatým brát nebudu, abych to dával chudým, to zase ne, na takové blbosti mě neužije.

P. S. Je to dlouhý, já vím. Moje holka mi říká taky.

image
Fimi     17:07 19.02. 2019

Fefty proto miluju Valiant...od Lemira mám ještě Moon Knighta, taky pěkný...

Kéž by měl u nás Lemire a hlavně Brubaker takovou pozici jako Mignola že stačí říct jméno autora a lidi to kupují

image
Fefty     17:02 19.02. 2019

Mimochodem (a abychom se vrátili zpátky ke knížkám od Crwe), podobně mě bavil i ten Thanos, co teď vychází u Crwe a je to jedna z těch věcí, co si taky koupím. Deodatovu kresbu mám rád a je to takový ten případ knížky na pomezí mainstreamu a autorské tvorby, s pěkně temnou atmosférou....

image
Fefty     16:43 19.02. 2019

Fimi: Bloodshot Reborn i Salvation mě baví stejně jako cokoli jiného, co píše Lemire, takže dost :-) Lepší je samozřejmě v těch svých autorských věcech, ale na superhrdinský mainstream podle mě dost nadprůměr - vždycky tam dostane ta svoje hlavní témata. Plus se mi u těchhle knih překvapivě líbí i ta valiantovsky realistická kresba....

image
Fefty     16:34 19.02. 2019

brum brum: já směrem ke Crwi vždycky píšu s respektem, jejich současné směřování mě sice mrzí a občas to sem i napíšu, ale respektuju to, chápu je, držím jim palce a pořád od nich fakt dost nakupuju. U BBArtu je to trochu jinak, tam jsem rád za to, co kdysi vydali, ale jejich někdy až výsměšná se svými čtenáři, neschopnost normálně prezentovat edičák a vydat normálně i jen čtyřdílnou sérii, to mě fakt vytáčí - tohle ostatní nakladatelství zvládají líp, ať je to CC, Paseka, Argo apod.

image
J.     16:29 19.02. 2019

brum brum: v tom máš bezpochyb pravdu. Nicméně s jistým místním vydavatelem je komunikace velmi vachrlatá, jelikož dokud tam funguje vzájemné pochlebování, je vše velmi sluníčkové, pokud si ale dovolíš vznést poznámku, většinou se rychle urazej (sleduju už delší dobu).

Fimi: v čem je třeba Bond míň mainstream než Fatale? Bond má potenciál oslovit spoustu lidí i mimo komiksovou obec, zná ho naprosto každej od malejch dětí po důchodce (tím neříkám, že ho budou kupovat). Baltimore = Mignola, a nemusíme si říkat, jak moc je ten v kurzu. Ostatně CC některý řekněme míň jistý věci jede v Edici na přání (pokud není 300 lidí, nevyjde to a smůla, že je rozjetá série - což víš) a taky už tam pár věcí dojelo, aniž by bylo dotaženejch do konce, byť vyjímečně. Kdo ví, jak to dopadne se spin-offama z Black Hammer, to je podle mě trochu raušová reakce na vyhajpovanou Palici, ale chraň bůh abych tomu přál něco špatnýho, nerad bych, aby to tak vyznělo. CC má navíc svůj věrnej fanclub, kterej bude kupovat prakticky cokoliv (což je samozřejmě jejich dobrá práce v minulosti), to bych u BBartu takhle neviděl.

Ostatně to bychom se zas museli vrátit třeba k tý propagaci, kterou má CC i Crew na mnohem lepší úrovni než BBart. U toho mi přijde (klidně mě opravte), že ten to vypustí a děj se vůle boží. Nicméně to už se tady řešilo tisíckrát.

image
Fimi     16:02 19.02. 2019

Jen je mi divný že CC jde do Black Hammeru a ještě do spin-offů k tomuto univerzu a jiné věci u nás nemají úspěch vůbec

image
Fimi     16:00 19.02. 2019

2x brum tomu rozumím ale jedna věc mi vrtá hlavou, jakto že CC vydávají tak neznámé nemainstreamove věci a vždy je dovydají nebo je prostě vydávají, to má opravdu Baltimore, Pochmurný kraj, Bond, myší hlídka nebo Černá palice větší potenciál než Fatale, planetary nebo americký upír? Nebo dokonce Superman který je prostě klasika...tohle nechápu

image
Gmork     15:59 19.02. 2019

brum brum: Hele, jsem velký fanoušek BBartu a jejich komiksů, spořádaně jsem seděl na prdeli a 11 let čekal, až vydají 100 nábojů. U čtyřdílné Fatale by se to snad mohlo hýbat rychleji. Jestli si netroufají na čtyřdílné série, ať vydávají jen one-shoty. Nebo kuchařky.

image
brum brum     15:51 19.02. 2019 image

Gmork, a otravuješ i ty ostatní, vedle Crwe? :-)
Kdybysme všechny dotazy, co dáváme sem, nebo na FB Crwe či BB artu, předhazovali ostatním, tak bysme dostávali mnohem mnohem víc negativních odpovědí a odpovědí ve stylu "To se nebude prodávat, do toho nejdeme," apod.
Tohle je jak ze života, jakmile někde někdo ukáže, že je schopný, tak ho ostatní otravují s tím, aby dělal to či ono, když někdo ukáže, že je ochotný se obětovat, lidem pomoci, tak chodí za ním s žádostí o pomoc a jakmile řekne jednou Ne, koukají na něj jak na vyvrhela. Když ale jiný pošle při první příležitosti druhé někam, ostatní ani nenapadne po tom někom něco chtít. :-) Crwe i BB art jsou v podobné situaci, dělají toho dost a automaticky mnoho lidí předpokládá, že toho budou dělat ještě víc a když nedělají, kritika se snese na ně. Ale na ty ostatní, kteří mohou dělat taky, nikoliv.
"Crew nevydá mangu A, nevydá mangu B, vydá jen C, hm, blbý, tak nic, no, céčko mě nezajímá, už od vás skoro nic nekupuju.
BB art ukončí sérii kvůli špatným prodejům, hm, taky blbý, ale je to klasika, BB art je v tomhle prostě na nic, od nich se to dalo čekat. Crew to nedovydá, taky blbý, ale co se dá dělat, no, oni jedou ten svůj seriálový mainstream. "
Není tu ale jenom Crew nebo BB přece.

image
Gmork     15:50 19.02. 2019

Tady jde spíš o ten čas, který musíme čekat. Třeba teď Fatale, člověk by si to i v tom zahraničí koupil, ale čeká, protože tu sérii chce podpořit a BBart taky. Jestli BBart úplně přestane vydávat komiksy, je mi vcelku jedno, alespoň odpadnou tyhle nervy.

image
brum brum     15:42 19.02. 2019 image

K BB artu a prodejům a nevydávání - to není na stížnosti na BB art, ale na lidi, co to nekupují. Přece nebudou vydávat něco, o co není zájem a mají ten nezájem doložený čísly. Vždyť ostatní vydavatelé se nehrnou ani do toho, u čeho si jenom myslí, že by asi nemělo úspěch. Teda kromě Crwe a BB artu, kteří sem tam do nějakého očekávaného fiaska jdou nebo pokračují v ne moc úspěšných sériích.

Už jsem to tu psal kdysi, napíšu to znovu. Zkuste dotazy na vydání toho či onoho, co padají zde nebo na FB BB artu, napsat jiným vydavatelům. Za jak dlouho je přestane bavit odpovídat, že něco nevydají. Crew i BB to dělají roky a nechají si sem tam i kálet na hlavu za to, že zase něco nedojedou (v případě BB), zase něco nevydají a vydávají si ten svůj mainstream a na nás, těch dvacet zde aktivních, dlabou.
Kdyby ostatní vydávali stejné množství komiksů jako vydává Crew nebo BB art, tak by dávno na ty naše komiksy došlo. Chtít po těch, co vydávají nejvíc, aby vydávali ještě víc a nechtít to po těch, co vydávají zlomek, nedává smysl a není to fér.

image
Gmork     15:37 19.02. 2019

brum brum: Máš pravdu, ale jako první otravuji českého vydavatele, protože čeština je nejkrásnější jazyk. A taky proto, že ty komiksy, co už si jednou koupím v zahraničí, si už znovu v češtině kupovat nebudu.

image
Gmork     15:31 19.02. 2019

Fefty: Já teď přečetl z francouzštiny 500 stran Hellblazera od Mike Careyho, teď čtu Aquamana od Geoffe Johnse, taky ve fránině, a je to proti tomu úplná selanka.:) V polštině jsem odmaturoval u Fun Home od Alison Bechdelové, od té doby mě už ten jazyk nemá čím překvapit.

Auditorium

strana 1 z 1763    1 2 3 4 5 6 7 8 9 1763 > >>

Přidat příspěvek do auditoria





Antispamová otázka


* povinné položky


Infomail

Chcete-li od nás dostávat informační newsletter, vyplňte zde svou mailovou adresu


Potvrzením (stiskem tlačítka OK) souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů dle nových podmínek GDPR platných od 25. 5. 2018.

Kompletní znění podmínek






Připravujeme

Tokijský ghúl 14

brum brum [15:53 19.02. 2019]
Ta holka (nebo kluk, u mangy jeden nikdy neví) na obálce vypadá jako odbarvená Lucie Ferstová.


Můj první komiks: Spider-Manova dobrodružství

Lenny [10:29 19.02. 2019]
Vidíš, autora jsem nekontroloval. Tak to vypadá na novější řadu, super.


Feroš [06:24 19.02. 2019]
Lenny:Si myslím,že ne. Na tomle dělal(nevim jestli to všechno psal nebo to jen dal dohromady) Paul Tobin a na těch od egmontu nedělal nic.


Lenny [23:37 18.02. 2019]
Jo, 3 + pár příběhů v ročenkách


ňouma [23:17 18.02. 2019]
Lenny: Ty hubený knížky, ani ne 100 stran, co vydávali tak před deseti lety, že jo? Vyšly snad jenom 3. Nebo nevím že by jich víc vyšlo.


Lenny [23:05 18.02. 2019]
Časopisy s hračkou nemyslím - pustili se kdysi do pár knížek z řady Marvel Adventures Spider-Man (a byla tam i Sinister Six, která je v popisu) - vyšlo to pod blbým názvem Marvelova dobrodružství.


Vydali jsme

Batman/Želvy nindža 2

Fry [14:00 19.02. 2019]
V každém případě v nadcházejících měsících začne DC vydávat už třetí pokračování tohoto crossoveru :)


ňouma [22:37 18.02. 2019]
Letos bude dokonce animák imdb.com/title/tt9775360/ . Kdy přesně nevím. Ani o čem to bude, často děj filmu není jako v komiksu.


Liga spravedlnosti vs. Sebevražedný oddíl 2

ňouma [18:33 15.02. 2019]
Lumír: Je to jenom tohle, ale navazuje na to další Sebevražedný oddíl co vyjde v dubnu.


Aktuality

Sunstone 1

Fimi [20:51 15.02. 2019]
Radek děkuji...je to škoda, kdyby Ravine dokončil, jistě by to byla skvělá fantasy


Modrá CREW

Charvos [20:11 15.02.2019]
@lamahe: myslim orbital, prvni cast byla docela dobra, ale ta druha byla hruzna a jeste ted se trepu strachem pri pomylseni, ze by chtel nekdo pokracovani :)


lamahe [09:39 15.02.2019]
@ Charvos - aký horor máš na mysli? Pokiaľ viem, ani v strších MC nebol horor. Teda žánrový :)


Sirius.svk [11:45 14.02.2019]
Škoda, je síce pravda že aj Jednorožec aj Legion ma zaujali ale Legion by mal ešte šancu je to škoda že Jednorožec vypadne. Ale utešujem sa aspoň tým že kým to tu reálne víjde tak sa snáď objaví anglická verzia. Prípadne sa dovtedy zdokonalím vo FR tak že si to prečítam aj po francúzky.




fox [18:34 19.02. 2019]
sháním:
SUPERMAN: RUDÁ HVĚZDA
starší čísla AARGH


radio [17:09 19.02. 2019]
Ahoj, prodám:

Nitro těžkne glycerínem (499,- Kč)
UKK 27: 1602 (499,- Kč)

Ú. P. V. O. 2: Duše Benátek a další povídky (399,- Kč)
Lovec čarodějnic: Ve službách andělů (399,- Kč)

UKK 22: Spider-Man - Smutek (349,- Kč)

Vesmírný Usagi (249,- Kč)
Thor: Vikingové (249,- Kč)
World of Warcraft: Ashbringer (249,- Kč)

Cesta meče 1: Zbytky dětství, 2. vydání (199,- Kč)
Znovuzrození hrdinů DC - Batman Detectvie Comics 1: Ve stínu netopýrů (199,- Kč)
Punisher MAX 2: Irská kuchyně (199,- Kč)
Punisher MAX 3: Matička Rus (199,- Kč)
Punisher MAX 6: Barracuda (199,- Kč)
Punisher MAX 8: Vdovy (199,- Kč)
Punisher MAX 9: Dlouhá chladná tma (199,- Kč)
Punisher MAX 10: Valley Forge, Valley Forge (199,- Kč)
UKK 55: Thunderbolts - Víra v monstra (199,- Kč)
Superman: Poslední syn (199,- Kč)

NHM 15: Human Torche (169,- Kč)
NHM 57: Sentry (169,- Kč)
UKK 21: Spider-Man - Návrat (169,- Kč)
DCKK 38: Mladá spravedlnost - Jejich vlastní liga (169,- Kč)
DCKK 39: Catwoman - Po stopách Catwoman (169,- Kč)

Batman: Deset nocí KGBeasta (149,- Kč)

Čarodějova nevěsta 2 (99,- Kč)
Now 1 (99,- Kč)
Now 2 (99,- Kč)
Hory mají oči: Počátek (99,- Kč)
Eymerikův hněv (99,- Kč)

Znovuzrození hrdinů DC (49,- Kč)

Dylan Dog 4: Studna šalby a klamu (39,- Kč)

kontakt: ondrej.b@email.cz


Agiru [12:37 19.02. 2019]
Baltimore 1 Morove lode
250,-
par kapek na poslednich strankach
samotny komiks novy, necteny
predani v Praze nebo posta +50,-




Liga spravedlnosti vs. Sebevražedný oddíl 2 (MDSComics)
Hvězdný prach (ČBDB)
Sunstone 1 (Týden.cz)



Crwecon speciál
Crwecon 2018
Crwecon 2017
Crwecon 2016
Crwecon 2015
Crwecon 2014
Crwecon 2013
Crwecon 2012
Crwecon 2011
Crwecon 2010
Crwecon 2009
Crwecon 2008
Crwecon 2007 Komiksové trailery
Comic-Con - reportáž