crew.cz | auditorium
Katalog komiksů CREW 2019 (Bude k dispozici v květnu 2019)

Auditorium


Auditorium

strana 7 z 1770    << < 1 2 5 6 7 8 9 10 11 1770 > >>
image
J.     07:41 20.02. 2019

Gmork: ámen.

image
Kukky88     07:36 20.02. 2019

Fefty: nemá cenu se dohadovat s brum brum ať napíšeš cokoli tak stejně bude mít vždycky pravdu na to nezapomeň :) :) ještě pro brum brum ohledně Bbartu tady se řeší komiksy a ne kompletní produkce Bbartu kde už jsem taky nezažil dlouho ze by vydali nějakou slušnější beletrii proste celkové na to kaslou tak se nesmí divit prodejum tak je to se vším. Bez propagace nejsou prodeje.

image
Gmork     07:11 20.02. 2019

Od některých z vás to jsou hotové slohové práce.:) Já myslím, že je to taky o důvěře ve vydavatele. Normální je vydat Fatale a Gotham central do dvou let, dvě knihy ročně, a to i v případě že to bude prodělečné, takhle spousta fandů čeká, jestli Fatale 3 vůbec vyjde, a nákup odkládá. Kdyby teď BBart ohlásil, že rozjede nějakou delší sérii, třeba od Image jako Chew, Revival, Paper Girls...apod. už bych si to od nich nekupoval, protože jim nevěřím, že to dojedou do konce. A i mně je bližší hlasování "na přání", když se takhle zachraňoval Zámek a klíč, byl jsem mezi prvními u předobjednávek.

image
Kukky88     04:53 20.02. 2019

Brum brum: ty by si měl začít psát knížky ale bacha na českého konzumenta ..... a k tomu bbartu ano je to o ctenarich to ano ale z větší části je to na vydavateli a jeho propagaci a jak už tu bylo napsání Bbart to praskne ne FB a nebejt jejich fan na FB tak bych fakt nevěděl ze tohle a tohle vůbec vyjde takže tak ..... čisté můj názor a rad je kdykoli podpořím jako jako jsem to udělal s Fatale a novým Punisherem kterej je skvelej a dalšími seriema ano jen neotravuj vydavatele aby vydali to a to ale taky ty věci koupím...... a ke Crwi No jo no. Letos mě toho moc nezaujalo třeba to bude příští rok lepší nebo během roku a je tu u nás více vydavatelů co se opouští do komiksu a vydávají též zajímavé věci.

image
krvinka56     01:49 20.02. 2019 image

A na rovinu u mne vede Crew pak CC a ostatní ani moc nesleduji. A BB Art mne přestal zajímat. I když je pravda omylem sem od nich vzal tu novou verzi Batmana

image
krvinka56     01:40 20.02. 2019 image

:-)))) Dobré počtení.

image
brum brum     00:33 20.02. 2019 image

"Ty máš fakt velký problém uznat, že se mýlíš, co?"
Při nepočítání různých verzí, které u BB artu vydávají, to výsledné číslo bude nižší, což hraje proti mně. Uznávám. Mně je vlastně jedno, jestli jsem se sekl o sto komiksů, nebo o jeden, o pět procent, o dvacet, tvá reakce se totiž netýkala toho, že jsem se sekl, což bych neměl a nemám problém uznat, když to tak je.
(To jsem zkopíroval sám sebe, slovo od slova, je to přesné, ne jako když kopíruješ ty.)

Nemáš ty problém se čtením a s tím, že sem tam jako zkopíruješ něčí text, který si ty ale vymyslíš, abys pak mohl druhé obviňovat, jedno z čeho? :-)

S debatou jsi končil před čtyřmi komentáři, jen pro tvou informaci.

image
Fefty     00:26 20.02. 2019

brum brum: Ty máš fakt velký problém uznat, že se mýlíš, co? BBArt prostě vydal v roce 2018 celkem 25 komiksů, spočítej si to na jejich stránkách v sekci "komiksy". A už mě ta diskuse nebaví, vyvracení demagogie levicových intelektuálů je věc, na které se tady pracovalo dlouho a naštěstí úspěšně, takže nebudu nosit dříví do lesa a jdu spát ;-)

image
brum brum     23:56 19.02. 2019 image

Fefty,
ta přesná citace toho, co jsem napsal, význam toho, co jsem dle tebe napsal, dost pozměňuje.
To přibližně, které jsem uvedl, má svůj význam, a to kromě toho, že to doslova znamená "neodpovídající úplně skutečnosti, shodující se s ní jen v hlavních rysech," viz slovník spisovné češtiny, taky třeba ten, že odhadem dle comicsdb za rok 2018 BB art vydal circa (to je přibližně, kdyby něco) 80 komiksů (že tam jsou komiksy, kde byla vydavatelská spolupráce nehraje roli, jsou samozřejmě vydavateli i tam) a odhadem (odhadem znamená bez přesného měření nebo počítání) CC vydalo komiksů 20. Bylo jich o něco víc, ale přibližně při zaokrouhlení to sedí.

Pětina z 80 je 16. Tak zas tak hrozný to s tím odhadem není, ne?
Při nepočítání různých verzí, které u BB artu vydávají, to výsledné číslo bude nižší, což hraje proti mně. Uznávám. Mně je vlastně jedno, jestli jsem se sekl o sto komiksů, nebo o jeden, o pět procent, o dvacet, tvá reakce se totiž netýkala toho, že jsem se sekl, což bych neměl a nemám problém uznat, když to tak je.

Já reagoval především na to, že jsi napsal, že obratně handluju s čísly, podsouváš mi nějaký záměr, a jako důkaz předhodíš větu, kterou dle tebe něco tvrdím, ale já tu větu nenapsal a ty to musíš vědět, když jsi nezkopíroval, vymyslel sis ji sám. Když na to reaguju podivením se, zda si tou vymyšlenou větou děláš srandu, nebo jedeš podle první lekce z příručky mladých trollů, tak se asi cítíš dotčen, že je to obvinění z trollingu, navíc že při tom píšu nepravdy. I když to děláš ty a sám to potvrdíš tím, že zkopíruješ to, co jsem opravdu napsal, což popírá to původní, co jsem dle tebe napsal. A pak na závěr napíšeš, abych já po sobě to, co píšu, četl. :-D

Stejně je BB art lepší než CC, s tím nic nenaděláš, tak to prostě je.

image
Fefty     21:57 19.02. 2019

Fry: Vůbec to nečti, je to jen taková odpolední zábava pro pár lidí, co si chtějí pokecat :-) A máš to v šestnácti....

image
Fry     21:47 19.02. 2019 image

Už mě nebaví ty eseje číst ... shrnete mi to někdo ve 20 slovech? :)

image
Fefty     21:16 19.02. 2019

brum brum: Hele, já sice říkal, že už nebudu reagovat, ale když mě někdo obviní z trollování a píše přitom nepravdy, tak musím. Doslova jsi napsal: "Stejně tak není fér stěžovat si na nedovydání toho či onoho u BB artu, když to může dovydat někdo jiný, a není to fér taky proto, že se BB art často pouštěl do toho, u čeho se už dalo předpokládat, že se moc prodávat nebude, takže je to někdy spíš chválihodný počin, že se do vydání toho něčeho vůbec pustí a udělají aspoň něco. Že nemají čuch na to, co se bude prodávat, a u CC mají? No to je možné. Ale taky je možné, že vydávají i něco bez ohledu na to, co jim říká intuice a kdyby se řídili intuicí a čuchem, tak vydají pětinu toho, co normálně vydají, tedy přibližně tolik, co vydává CC." Kromě toho, že celá ta úvaha je podle mě zcestná, z ní jednoznačně plyne to, že podle tebe CC vydává přibližně pětinu toho, co BBArt. Což je nesmysl, komiksů vydávají přibližně stejně. Tak mě laskavě neobviňuj z trollismu a radši si po sobě přečti, co píšeš.

image
Fimi     20:48 19.02. 2019

Brum ,,Já bych uvítal, kdybyste u jednotlivých knih a u sérií tak do čtyř knih tohle dělali, to předplatné. U sérii by se musela předplatit aspoň polovina a nejméně vždy dvě knihy (takže u série o dvou knihách obě, u série o třech a čtyřech vždy dvě knihy, aby pak lidi koupili i ten zbytek,, výborný nápad...to by měly šanci věci jako zmíněný KOBK, Royal city, Parker...

image
ňouma     20:42 19.02. 2019

brum brum: Jo, taky bych měl radost jestli z Crwe bude impérium.

image
brum brum     20:39 19.02. 2019 image

ňouma, v dobách, kdy J. P. řádil ve Score, tak byl mým tvůrčím idolem! Nekecám. Taky Crwi přeju úspěch, já bych strašně chtěl, aby se z nich stal moloch, vydavatelský kolos, který skoupí ty malé. Je to sice divný, když jsem levicový intelektuál, ale mně tyhle obchodní úspěchy strašně berou a líbí se mi, jak u toho ti úspěšní šustí prachama a dávají najevo, že oni mají, oni můžou, a ostatní to děsně štve.

J. Pavlovský, to jak píšete v 17:37 mě právě strašně štve, ten dvojí metr.
Já bych uvítal, kdybyste u jednotlivých knih a u sérií tak do čtyř knih tohle dělali, to předplatné. U sérii by se musela předplatit aspoň polovina a nejméně vždy dvě knihy (takže u série o dvou knihách obě, u série o třech a čtyřech vždy dvě knihy, aby pak lidi koupili i ten zbytek). Když si lidi o něco píšou a vy víte, že to nejde vydat, tak jim dát možnost, aby vás přesvědčili o opaku. Nebo aby viděli, že o ten jejich vymodlený komiks má zájem padesát lidí a nám by došla ta komiksová realita.

J., tak vznést poznámku, kterou někomu nelezeš někam, to se dneska už moc nedoporučuje. :-D Ono to je tak, že vyrovnaní a zdravě sebevědomí lidé se z nějaké kritiky a nadávek nepodělají,kdežto ti ostatní začnou hned řvát, že jsou na ně lidé zlí. Nebo mažou, banují. Časy jsou zlé, Kamile.

image
brum brum     20:26 19.02. 2019 image

Fefty, budu se zastávat i toho nejdravějšího kapitalisty, pokud bude v reklamní kampani hlásat, že 5 plus 5 je 10 a celý svět kvůli tomu bude proti němu, stejně tak se budu zastávat BB artu, pokud jim někdo křivdí, a podle mě se tomu tak děje. Vykořisťovat se dá i z jedné místnosti ve třech lidech (něco o tom vím) a firma s provozovnou jako letiště může vytvořenou nadhodnotu dávat na charitu, to nemá s tím, koho bych se měl zastávat, co dělat.

U toho
A jako správný levicový intelektuál taky obratně handluješ čísly, když tvrdíš, že "jinak by toho BBArt vydal pětkrát míň, tedy tolik co CC"
nevím, jestli si děláš srandu, nebo jedeš podle první lekce z příručky mladých trollů.

Jsem nic takového nenapsal, abys to dával do uvozovek, jestli jsi použil uvozovky proto, že jsi chtěl svými slovy vyjádřit to, co jsem napsal, pak i to je scestný.
Napsal jsem, pokud jde o pětrkát méně nebo více tolik toto:
Ale jsme zase u toho, že to, co je normál u těch, co vydají dejme tomu třicet komiksů ročně (CC a další) by mělo mít normálem u těch, co toho vydají pětkrát tolik.

Naprosto překroutit to, co napíšu, pak mi to ptředhodit, že to tvrdím a pak mě obvinit z handlování, to je jako u vás, co CC nemáte nijak zvlášť rádi, normál? :-D
A při tom hodíš špínu na levicové intelektuály, což jediné mě namíchlo a taky to bude mít dohru, to se neboj!

Jenom pro ujasnění, psal jsem o edičáku a Crew toho pětkrát víc rozhodně vydá, stejně tak BB art, když zmiňuju vydávání knih. Že jsem CC přidal osm komiksů za rok, to jsi mi jako handlování nevytknul, hm.

K tomu hlasování a zaříznutí, jak píše Fefty hned na začátku:
U BB Artu je zmíněno utnutí série, když to nevynáší (to má být asi mínusový bod), kdežto u CC je zmíněno dokoneční série. Což spolu ovšem nesouvisí. I BB art dojel některé série, ne že ne. To tu skoro nikdy nepadlo. Co ovšem s tím utínáním, když to nevynáší, souvisí, to je to vyzdvihované hlasování u CC, které je předplacením, v praxi to znamená, že když to nebude vynášet hned, tak se to ani nevydá. Už to nevyznívá pro CC tak dobře a pro BB tak špatně, že jo, když prakticky dělají totéž.

image
Fimi     17:59 19.02. 2019

Pavlovský děkuju takovou odpověď jsem očekával...

2x Brum to je fakt dlouhé, více méně souhlasím

image
Fefty     17:50 19.02. 2019

A ještě mi to nedá malou poznámku ke strategii CC s edicí na přání - jednak to zas tak často nedělají (týkalo se to de facto tří sérií, naprostou většinu věcí vydávají normálně) a jednak z pohledu člověka, který o tu sérii stojí, uvítám raději tento "zbabělý" postup, který chápu jako vstřícné gesto vůči čtenářům, co si to začali kupovat, než prosté "zaříznutí". Samozřejmě, že ideální je to tak, jak to dělá Crew, tj. vydává dál sama o sobě a čeká, až se to časem zaplatí. To je ke čtenářům samozřejmě nejvelkorysejší a mají za to můj hluboký respekt. Ale nežijeme v ideálním světě - a pokud mám volit mezi hlasováním a nekompromisním ukončením, pak jsem pro hlasování. PS: Obecně CC nijak zvlášť rád nemám ...

image
Fefty     17:42 19.02. 2019

a to "dovídat" místo "dovydat" mi udělal automatická oprava ;-)

image
Fefty     17:40 19.02. 2019

Jako levicový intelektuál se správně zastáváš velkého nakladatelství BBArt, které když to nevynáší, tak to utne, oproti malému CC, které dělají tři lidi v jedné místnosti a snaží se věc dovídat třeba i za cenu opovrhované "edice na přání" (když se BBArtu na FB psali, jestli by něco takového nezkusili taky, dlouho jim to nestálo za odpověď a pak asi po roce napsali "NE"). A jako správný levicový intelektuál taky obratně handluješ čísly, když tvrdíš, že "jinak by toho BBArt vydal pětkrát míň, tedy tolik co CC" - faktem je, že BBArt loni vydal 25 komiksů (z čehož plná polovina byl Rebirth, kde jim s propagací apod. pomáhá Crew), zatímco "pětkrát méně CC" jich vydalo 22, z toho několik obrovských knih s velkým rozsahem. Jak jsem psal, Crew respektuju, BBArt ne - čímž tuhle debatu končím ;-))

Auditorium

strana 7 z 1770    << < 1 2 5 6 7 8 9 10 11 1770 > >>

Přidat příspěvek do auditoria





Antispamová otázka


* povinné položky


Infomail

Chcete-li od nás dostávat informační newsletter, vyplňte zde svou mailovou adresu


Potvrzením (stiskem tlačítka OK) souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů dle nových podmínek GDPR platných od 25. 5. 2018.

Kompletní znění podmínek






Připravujeme

Bojový anděl Alita 4: Dobytí Salemu

ňouma [00:25 23.02. 2019]
Já na filmu zatím nebyl, ale knížka Alita 3 se mi moc líbila. Bylo to přesně to, co se mi líbí. A už se moc těším na díl 4.


stitch123 [23:59 22.02. 2019]
Teď jsem se vrátil z kina z filmu. Bylo tam pár hluchých míst, ale jinak příjemný překvapení. Škoda, že to zatím nevypadá moc dobře s pokračováním. Třetí díl mangy mě naopak moc nebavil, ale pořád mě zajímá, jak to dopa....


Sandman 4: Údobí mlh

Spike [11:27 22.02. 2019]
Tak po tomhle konečně budu mít pocit, že mám opravdu kompletního Sandmana... ;) A zajímalo by mě, nechystá se Crew vydávat věci z tzv. Sandman Universe které se teď rozjelo k 30ti-letému výročí?


Krysí královny 2: Do dáli se vinoucí chapadla N´Rygothova

Feroš [20:03 21.02. 2019]
Ale jo,i na tohle se těším. 1 díl je sranda a doufám,že u 2 dílu se to nezmění.


Rick a Morty 1

Fry [16:59 21.02. 2019]
Futurama je nepřekonatelná!


Radek Blacksad [11:23 21.02. 2019]
Ja súhlasím s Kapisom, Futurama rozhodne prekonaná nie je. Rick a Morty je aj pre mňa už príliš veľká divočina a kým vo Futurame som mal rád úplne všetky postavy, v Rick a Mortym ani jednu.


Torkvád [09:44 21.02. 2019]
To se mi právě na Ricku a Mortym líbí nejvíc. Nejde to v příběhu napůl cesty, jako třeba Futurama (ale logicky, protože Futurama je pro všechny věkové kategorie, takže si samozřejmě nemůžou dovolit všechno).ale všechno j....


Aktuality

Batman/Želvy nindža 2

Kukky88 [18:31 22.02. 2019]
Jj želvy vydava CC a teď se dolaďují nějaké věci takže myslím ze je to na dobře cestě úplně bych asi neřekl tento rok ale budou


brum brum [18:05 22.02. 2019]
Dominik, ty Želvy Ninja: Menu číslo vydává někdo jiný, ne Crew. Podle toho, jak se ten někdo vyjadřoval, to s dalším dílem moc nadějně nevypadá.


Dominik Chvatík [17:47 22.02. 2019]
Kniha je super.Moc se mi líbí ilustrace tužkou na konci knihy.A chtěl bych se zeptat,kdy je v plánu vydání knihy želvy ninja menu č.4.?


Modrá CREW

Charvos [20:11 15.02.2019]
@lamahe: myslim orbital, prvni cast byla docela dobra, ale ta druha byla hruzna a jeste ted se trepu strachem pri pomylseni, ze by chtel nekdo pokracovani :)


lamahe [09:39 15.02.2019]
@ Charvos - aký horor máš na mysli? Pokiaľ viem, ani v strších MC nebol horor. Teda žánrový :)


Sirius.svk [11:45 14.02.2019]
Škoda, je síce pravda že aj Jednorožec aj Legion ma zaujali ale Legion by mal ešte šancu je to škoda že Jednorožec vypadne. Ale utešujem sa aspoň tým že kým to tu reálne víjde tak sa snáď objaví anglická verzia. Prípadne sa dovtedy zdokonalím vo FR tak že si to prečítam aj po francúzky.




ex.ray [01:41 23.02. 2019]
Koupím Crew 1/1997.
ex.ray@seznam.cz


Zavrk [09:48 22.02. 2019]
Zdravím,
neměl by někdo na prodej mangu Blame! 1-6 (Master editions, anglicky) od Tsutomu Nihei?
Kdyžtak prosím piště na e-mail: zavrk@volny.cz
Děkuji


Khagrael [22:07 21.02. 2019]
PRODÁM:

Grandville 1 - 4 (pevna vazba, prvni vydání s plakátem) 2.000,-
Druuna 1 - 2 (pevná vazba, původní folie) 3.000,-
Avengers do boje 800,-
Plášť Deluxe 300,-
Rahan (pevná vazba Egmont + 3 A4 sešity) 900,-

za 100,- :
Planetary 1
Planetary 2
Ghost Rider - Cesta slz
Bitevní pole
Harley - Šílená odměna (zlomená vazba)


m_asakr@centrum.cz




Liga spravedlnosti vs. Sebevražedný oddíl 2 (MDSComics)
Hvězdný prach (ČBDB)
Sunstone 1 (Týden.cz)



Crwecon speciál
Crwecon 2018
Crwecon 2017
Crwecon 2016
Crwecon 2015
Crwecon 2014
Crwecon 2013
Crwecon 2012
Crwecon 2011
Crwecon 2010
Crwecon 2009
Crwecon 2008
Crwecon 2007 Komiksové trailery
Comic-Con - reportáž